Translate

donderdag 25 augustus 2011

UITPAKKEN van DOWNLOADS (WINRAR BESTANDEN)

Vanwege vragen via PM aan mij gesteld, blijkt dat er misschien bij een aantal van de forumleden nog onduidelijkheid bestaat over HOE je de gedownloade bestanden UITPAKT.  


Bij een vorige tutorial ging ik ervan uit dat het voor de meesten geen problemen oplevert. En dat is ook zo. Voor de meesten. Maar net als iedereen moet je het wel even leren.
Daarom is hier mijn tutorial over HET UITPAKKEN VAN GEDOWNLOAD MATERIAAL.  


VOORBEREIDING


Je hebt WINRAR gedownload en geïnstalleerd. Mijn keuze voor WINRAR is omdat het gratis is (de opmerking dat je moet registreren kun je nl. rustig wegklikken en het programma blijven gebruiken.


Verder kan WINRAR alle soorten ingepakte bestanden uitpakken.

PS. Als je op de foto's klikt, worden ze vergroot weergegeven.


STAP 1


























STAP 2












STAP 3


 







STAP 4


OPMERKING: pak je meerdere bestanden tegelijk uit, denk er dan aan dat je ALLEEN alle WINRAR-bestanden selecteert en niets anders!!
















STAP 5














STAP 6























STAP 7


















Vragen, opmerkingen, of zaken die ik vergeten ben...


Laat even weten.



Zie ook mijn andere tutorials, die ik hier in de blog zal plaatsen.


TUTORIAL: Wat te doen met PACKAGE bestanden
TUTORIAL: Installatie en Organisatie van downloads

TUTORIAL: gebruik de CUSTOM LAUNCHER voor sneller laden spel


  
SUCCES

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.